Sant Vicenç de Castellet celebra la Festa de l’Esport aquest divendres a Cal Soler

Sant Vicenç de Castellet reuneix el món esportiu del municipi aquest divendres al vespre amb una nova edició de la Festa de l’Esport, que premiarà els èxits de la temporada 2015-2016. La regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet convoca entitats i esportistes a Cal Soler a partir de les 9 de la nit. En el transcurs de la vetllada es donaran els premis a Millor esportista sènior, Millor esportista veterà, Millor esportista promesa i Millor esportista infantil. També es proclamarà el millor entrenador, el millor equip i la millor entitat de la temporada.

Aniversaris especials

La Festa de l’Esport farà un reconeixement especial a les persones vinculades al llarg dels 100 anys de futbol al municipi i també es commemorarà el 50è aniversari del Club Natació Castellet.