MEDALLA DE SANT VICENÇ 2016

Votació online per a la Medalla de Sant Vicenç 2016

Enguany, l’Ajuntament ha impulsat una iniciativa, la Medalla de Sant Vicenç, que pretén reconèixer i posar en valor el patrimoni social que tenim a Sant Vicenç de Castellet, entenent com a tal, les persones que hagin pogut destacar en algun àmbit, ja sigui perquè duen el nom de Sant Vicenç a fora del municipi, per les seves obres o projectes, o simplement perquè treballin desinteressadament i contribueixin a fer accions, més quotidianes, però que donin un valor afegit al poble. Durant el mes de març vàrem obrir el termini per a que es poguessin presentar les candidatures per poder optar a la Medalla de Sant Vicenç 2016, i les persones que la ciutadania ha presentat són les que teniu en aquesta butlleta. Ara ens toca a tots els santvicentins i santvicentines que vulguem, votar per la persona que considerem que més es mereix el reconeixement de la Medalla de Sant Vicenç 2016.El lliurament de la Medalla s’atorgarà al candidat que obtingui més votacions de la ciutadania. El premi es lliurarà per la Festa Major d’Estiu.

Normes relatives a la votació

Només s’admetrà un vot per persona, i caldrà identificar el DNI per a què sigui admès. Els vots sense DNI o bé que estiguin duplicats, seran considerats nuls. Les butlletes en paper es