La rua de Carnestoltes de Sant Vicenç de Castellet de Castellet va sumar 1.000 inscrits i prop d’una vintena de grups

Sant Vicenç de Castellet va viure la rua de Carnestoltes dissabte 10 de febrer. Va comptar amb la inscripció de prop d’una vintena de grups i comparses i la participació d’un miler de persones que varen sortir al carrer amb ànims de festa i de gresca. A més, aquest any es va incorporar un capgròs que durant la setmana prèvia va visitar les escoles del municipi i que va llegir el pregó de Carnestoltes. Aquest capgròs ha esdevingut una nova figura de la imatgeria de Sant Vicenç de Castellet. A més, la cercavila va comptar amb l’animació de la xaranga Sforzando.

Dimecres de Cendra

Finalment, dimecres es va fer la vetlla del Rei Carnestoltes a la plaça de l’Ajuntament i tot seguit la processó i la cremada amb la sardinada final a la plaça Onze de Setembre.