La Festa de l’Esport de Sant Vicenç de Castellet proclama Arnau Planell millor esportista i el Club Natació Castellet millor entitat

La Festa de l’Esport de Sant Vicenç de Castellet ha reconegut els esportistes més destacats de la temporada 2015-2016 en una vetllada molt concorreguda a la sala de Cal Soler. El ballarí Arnau Planell Serrajordi ha estat reconegut com a millor esportista i el Club Natació Castellet s’ha endut el premi a millor entitat, coincidint amb el 50è aniversari aquest 2016. Planell suma diferents reconeixements a nivell català i internacional i és ballarí de la companyia Rookies of Barna. La Festa de l’Esport també ha distingit Xavier Bargalló millor entrenador pel seu paper al Club Bàsquet Castellet.

Festa de l'Esport 2016

Premi compartit

El jurat ha distingit tres formacions en la categoria de millor equip que ha estat compartida pel preinfantil del Club Bàsquet Castellet, el juvenil del Club Esportiu Futsal Vicentí i l’infantil del Club Taekwondo Castellet. En paral·lel, el premi per al millor esportista veterà (+40 anys) ha estat per a Mercè Magem Prat del Club Natació Reus Ploms i la millor esportista promesa (de 12 a 17 anys) ha anat a parar a l’atleta del F.C. Barcelona Pol Vila. En categoria infantil (menor de 12 anys) el vencedor ha estat Gianni Subirana, del Club Taekwondo Castellet.

Festa de l'Esport 2 2016

Més reconeixements

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet també ha reconegut nombroses persones vinculades a les entitats del municipi. Més enllà del reconeixement al Club Natació Castellet pel seu 50è aniversari també s’han distingit diferents persones que han fet possible els 100 anys de futbol al municipi. A més, han estat guardonats Marga Vivianne i Neus Montoliu, del Gimnàs Municipal, Josep Martí, del Club Natació Castellet, Alba Luna, del Club Karate Sant Vicenç, Ricard Gomis, Joan Gorgas i Jordi Guardiola, del Centre Excursionista Sant Vicenç i els entrenadors i delegats del Club Esportiu Futsal Vicentí.

Publicat dins de General