Festa Major amb un doble concert de ‘ZOO’ i ‘Strombers’

Divendres de la setmana vinent Sant Vicenç de Castellet dóna el tret de sortida a la Festa Major 2018. Durant quatre dies el municipi sortirà al carrer per viure un programa que aposta per la música i que s’adreça al conjunt de veïns i veïnes. L’Ajuntament vol agrair als patrocinadors, a les entitats i a Activa’t de Festa la seva col•laboració per fer possible un any més el programa d’actes. L’acte inaugural serà la lectura del pregó a càrrec de l’Esbart Dansaire Santvicentí i tot seguit se celebrarà la Proclamació de la Pubilla i l’Hereu 2018 a la plaça de l’Ajuntament. El concert de Festa Major comptarà divendres amb dues formacions que prometen festa i diversió. ZOO i Strombers actuaran passada la mitjanit a la plaça de l’Onze de Setembre un cop acabat l’espectacle La Llegenda de Castellet.

Cultura popular

La jornada festiva de diumenge començarà amb la XXII Trobada de Puntaires a la plaça Clavé i continuarà amb la XXV Trobada de Gegants amb la participació de les colles de Gràcia de Sabadell, Verdú, Cabrils, Vacarisses, Barcelona – Sant Jaume, Sant Cugat Sesgarrigues, Montmeló, La Llacuna, Sant Llorenç Savall, Escola Bressol el Niu, Tabalers Pik-bé i Sant Vicenç de Castellet. A la tarda l’Encierro Pamplonica serà protagonista en un acte familiar que transcorre pels carrers del centre. Al vespre es manté la botifarrada i ouferrada popular i l’oferta lúdica es reforçarà amb el muntatge de la Lloll Beltran El secret de la Lloll, en format de teatre cabaret a la plaça de l’Onze de Setembre.

Campanya de conscienciació

En el marc dels actes de Festa Major, l’Ajuntament dóna suport a la campanya de conscienciació #Noésno en què es farà divulgació per sensibilitzar els joves contra la violència sexual als espais públics d’oci.

Festa Major Infantil

L’ambient festiu començarà dilluns a Sant Vicenç de Castellet amb el tret de sortida de la Festa Major Infantil. la 6a edició de la programació adreçada als nens i nenes començarà amb la festa del confeti, el berenar i el pregó a càrrec de la secció infantil del grup de teatre Cul-i-Seu. Els actes continuaran fins dijous i després ja coincidiran amb el programa de Festa Major. Dimarts hi haurà festa de l’escuma, dimecres tallers d’estiu i dijous espectacle Mr Alret, a càrrec de Moi ! Jordana Cia de Circ.

Públic jove

En paral·lel, l’Ajuntament organitza un any més l’Estiu Jove amb una oferta completa d’activitats del 12 al 26 de juliol. Hi haurà gimcanes, actuacions de disc-joqueis, torneig de vòlei platja i una festa holy.

Publicat dins de General